
FLEET NOVOSTI
Mobilisis je prva Fleet platforma u Europi s LiveChat podrškom u realnom vremenu!
Autor: Ranko Rodik, 10.12.2019.
Netko mi je prije par mjeseci uspio ući u jedan online account i preuzeti moj username i password za on line servis. Na to sam zapravo slučajno naletio jer nisam dobre dvije godine uopće aktivirao isti taj servis, a najčudnije u cijeloj priči je to da nije da imam jednostavne zaporke, niti ne koristim iste za različite servise. Nakon nekoliko bezuspješnih pokušaja samostalnog preuzimanja tog servisa nazad, bio sam primoran kontaktirati njihovu korisničku podršku. Nisam bio sretan, pogotovo kad sam vidio da ne postoji mogućnost maila ili poziva, već samo chat. S druge strane javio mi se agent, relativno brzo i krenuo u rješavanje mog problema. Nakon što je ustanovio da sam to zbilja ja s druge strane, sve je bilo gotovo za 15-ak minuta dopisivanja tijekom kojeg je račun preuzet od dotičnog hakera, stavljen nazad pod moju kontrolu i dodani su ekstra alati zaštite. Bio sam prezadovoljan, kako se to zove… user experiencom i naravno, dotični agent je od mene dobio 5 zvjezdica.
Što tvrtke kao Scania / Unilever / Ikea / Tele2 / PayPal / McDonalds / Adobe / Gibson itd. imaju s brojkom 28.000? Pa isto kao od proteklog tjedna Mobilisis Fleet management aplikacija - svi koriste LiveChat. LiveChat je jedna od najpopularnijih svjetskih usluga on line chat-ova prisutna u preko 150 zemalja. Integrirana je u Mobilisis fleet aplikaciju ove godine te je od 1.12.2019. puštena na korištenje našim korisnicima kao jedna od prvih sustava podrške te vrste u Europi.
Što LiveChat omogućuje? Sva istraživanja pokazala su da zadovoljstvo korisnika raste u abnormalnim postocima (pričamo o preko 70% pozitivnijeg korisničkog iskustva u odnosu na druge kanale komunikacije kao što su telefoni, ticketi, e-mailovi). Mi smo integrirali nekoliko postojećih kanala u jedan preko LiveChat-a kako bi lakše pratili i bili efikasniji u rješavanju svih upita koji dolaze u našu korisničku službu. Trenutno imamo 4 agenta koji aktivno odgovaraju na sve upite korisnika i već je u ovih par dana korištenja sustava primijećeno zamjetno skraćivanje vremena komunikacije i brzine rješavanja upita u odnosu na kada nismo imali tu uslugu. Korisnici u bilo kojem trenutku u samoj Mobilisis fleet aplikaciji mogu stupiti u kontakt s agentom i krenuti u rješavanje svojeg slučaja. Cijeli transkript razgovora se također može poslati e-mailom, a također imamo integrirani dio oko kreiranja narudžbi za našu instalacijsku ekipu direktno od strane naših operatera čime smo značajno smanjili vrijeme dodatne administracije.
Idući korak će biti implementacija LiveChata na naš web, na www.mobilisis.hr gdje će se moći stupiti u kontakt s prodajom kako bi se riješili i upiti vezani uz cijene usluge, pakete, korištenje dijelova usluge i sl. te dodavanje novih funkcionalnosti kao chat bot te još neke sitnice koje će nas dodatno izdvojiti na tržištu pružanja usluga nadzora voznog parka i praćenja vozila.
Ako još niste isprobali LiveChat, ikona se na aplikaciji nalazi u donjem desno uglu, naša korisnička će se odmah primiti rješavanja upita

MOBILISIS® Mobility driven by technology